lørdag 4. desember 2010

DIY Rakvedkrans

DIY - do it yourself
(lært meg nytt ord sjø:))
Her er altså resultatet av en søvnløs natt og en stressa dag på jobb!!:)Se 1. rakvedinnlegg her!

Det er i kveldens mulm og mørke at min nye krans er aller finest! 
Da stråler lysene så koselig!

Egentlig hadde jeg tenkt å lage en sånn granbarkrans å henge forskjellig dilldall ned fra den....
....men etterhvert som hjernen begynte å jobbe, kom jeg inn på tanken om å bruke rakved(trøndersk for drivved) i stedet for granbar. 
Og når jeg endelig fikk hengt den opp syntes jeg den ble så fin i seg selv, at jeg ikke ville ha dilldall i den likevel:) 
God lørdags klem

10 kommentarer:

  1. Så stilig og kreativt! Imponert! Også så stilige fletta stjerner:)

    SvarSlett
  2. Oioioi det må jeg si. Denne var kjempefin:)
    så kreativ du er!

    Ha en fin advent:)

    SvarSlett
  3. Hei, så tøff - den ble knall fin!
    Ble litt nysgjerrig mtp hjertet? Hm... du mp hjelpe meg litt, men uansett er det selvsagt greit hva det nå enn er ;)
    Fin lørdagskveld!

    Randi

    SvarSlett
  4. Ååå, endelig fikk jeg sett prosjektet som jeg har vært så spent på. Ble kjempefin. Stolt av den kreative jenta mi jeg3>

    SvarSlett
  5. Prøver å få til det du lærte meg jeg men......

    SvarSlett
  6. Har du vært på Kid og kjøpt deg røde juleputer. Jeg har maken i brun;)

    SvarSlett
  7. Vet ikke om du har mac?, men jeg går inn på den øverste verktøylista og velger "rediger" og "spesialtegn" - da finner du mange ulike symboler. Litt usikker på hvordan det gjøres på pc... Lykke til!

    klem igjen

    SvarSlett
  8. Ojjj, så søt den ble ;) Kjem pefin. håper du har en fin fin søndag og endelig kom varmen tilbake selv om jeg hadde planer om å lage lyslykt ute da....Får ta i bruk fryseren ;)

    SvarSlett
  9. Så fin den er, kjempestilig!

    Prøvde meg på en sånn jeg også, men ble ikke helt fornøyd, tror jeg skal ta den frem igjen og prøve litt til.
    :)

    SvarSlett
  10. Nei, vettuhva, det er noe av det kuleste, fineste og stiligste jeg har sett! Du er SÅ flink!! :D

    SvarSlett