tirsdag 23. november 2010

Kreativt utbrudd

Det er lenge siden sist nå - muligens fordi hjernen jobber på spreng med ukreative prosjekter som eksamener, eksamensmapper og praksisrapporter - men her en kveld kom det til meg! Et kreativt utbrudd!!:) Jeg tenkte på det før jeg sovna, og hele neste dag mens jeg var på jobb. Sprøtt men sant:) Og veldig godt

Etter jobb bars det rett i fjæra, til tross for 10 blå og skumring - håper ingen så meg, der jeg dro frem pinner og kvister under haugevis med tang og tare som hadde drevet på land...:)

Da jeg kom hjem så det slik ut:


Heldigvis var jeg hjemme alene den kvelden, for det lukta fjære i hele stua!!!:)

Kommer tilbake med resultatet, når fotolyset bestemmer det......eller kanskje før, ettersom det er mørkt når jeg drar på jobb og mørkt når jeg kommer hjem.....vinter...

6 kommentarer:

  1. Spennende ! Gleder meg å se hva dette fører til :)
    Utrolig mye kreativt man kan pønske ut når man er på jobb!

    SvarSlett
  2. Gøy!! Jeg har også plukket masse, og laget mange drivved knagger. Kan ikke legge ut bilde for alt er julegave:) Gleder meg til å se hvordan det blir.

    SvarSlett
  3. He he ja jeg kjenner til den lukta i stua. Men så gøy at du hadde et kreativt utbrudd ;D
    Gleder meg til å se hva du har funnet på nå ;;)

    Ha en gøyal dag.

    SvarSlett
  4. Gleeeeder meg til å se! Tipper adventsstake! :D

    SvarSlett
  5. Herlige jenta mi! Tenk å ha tid til litt kreativitet når hodet er sååå fullt både med jobb, eksamener og oppgaver. Bære du som får te det ja.
    Gla i dæ vænnen

    SvarSlett
  6. heia der ;)

    ser nesten ut som ved ovnen min det der da....HIhi

    kos dæ videre Bird, klem fra meg ;)

    SvarSlett