onsdag 7. april 2010

Krydder i hverdagen

Noe ganger gått tom for ideer til blogginnlegg, for så å hente inspirasjon et annet sted i blogglandia?
Jeg hentet min ispirasjon fra Huset på Planen. 
Så her er altså min salt og pepperkvern:

Vel...sannheten er egentlig at det er mannens salt og pepperkvern. Han fikk de nemlig i julegave fra sin svigermor:)

Ikke noen jålete kryddermaskiner i dette hus, nei! Her er det kun macho-redskaper som gjelder!
Ja, for lys må jo salt og pepperkverner ha!

Ps: I dag har nabon i underetasjen kuttet frukttrærne i hagen vår. Istedet for at avkappet havnet på dynga, fikk noen greiner den ære av å pynte opp innendørs. Nok et tips hentet fra en annen blogger. Nå venter jeg i spenning på om det snart kommer blomster.......?

2 kommentarer:

  1. Se der ja! Fine! Og nydelige grener! Spre det glade budskap, sier jeg bare. :-D

    SvarSlett
  2. Ikke noe tull, hel proft utstyr! Håper på oppdatering på fruktgreinene, spennende! :) Har ønsket å testet ut det selv, men dårlig med frukttrær her i gården...

    Håper du har hatt ei utmerket påske! klem

    SvarSlett