lørdag 10. april 2010

Happy birthday to ME:)!

For i går hadde jeg bursdag!:)

Dagen ble feiret uten spesiell brask og bram, men med en snill kjæreste og to søte puser. Kom hjem til dekka bord og stua fullt pyntet med ballonger:) (som en cover-aksjon for at han ikke hadde "rukket" å vaske tror jeg:)) Men glad ble jeg:)!!! Ballonger er gøy!

Og ut i fra bildene så kan dere kanskje gjette hva jeg fikk i presang??!

Joda, du gjettet riktig- en Tivoli radio. Som har fått sin hedersplass på kjøkkenet! JIPPI!:D

10 kommentarer:

  1. Grattis, ja grattis med gårsdagen. Håper både gårdagen og i dag ble topperse dager:) Kos og klem from me!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen som har vært !! da er du vær da som min mann.... HIhi

    Stilig radio og fine bilda! Ha en fin fin søndag Bird!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som har vært:) kos deg masse med tulipanene og radioen:)

    Kos deg masse på denne fine søndagen:)

    SvarSlett
  4. ÅÅÅÅ kjære gode jenta mi. (nemlig værdens snilleste VÆR)Gratulerer med vel overstått bursdag. Fin radio har du fått og snill samboer har du. Go klem fra mammsn

    SvarSlett
  5. Neiii har vi bursdag nesten sammtigi vi...ikke noe fest her heller. Burger king med barna og to gaver !!
    Men den e gos ja.

    Gratulere med vel overstått ;)
    ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så snill ein samboer, å ballonga E verkeli kos. Der vaskinga e egentli vældi overvurdert ;)Flott gave, bli fin å ha te sommern når du ska på stranda å steikes :)
    Å vældi fine blomster by the way, Æ ælske tulipana. :)

    SvarSlett
  7. Idag kom et gammelt rustent skrin inn på jobben... Imorra skal jeg dra kortet og betale det, den ene knotten inne hos meg passer perfekt på det!!!

    Den andre kan du få ,)

    SvarSlett
  8. Herlig radio, og fine bilder du har knipset ;)
    Ringer deg i morgen! pusspuss

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder - av fin gave. Gratulerer litt på etterskudd. (Jeg har lest innlegget før, og trodde jeg hadde kommentert, men det hadde jeg jammen ikke. Bedre sent enn aldri...)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med dagen på etterskudd ;) Lekker radio du fikk og koselig med ballonger når du kom hjem. Jeg ønsker meg en slik radio jeg også, de er så tøffe ;)

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett