tirsdag 3. november 2009

Gratulerer med dagen i går!

Ja da er bursdagen over for denne gang. Bursdagsbarnet ringte å takket for gaven og derfor kan jeg endelig legge ut bilder av det ferdige resultatet! Nei det ble verken lappeteppe eller sjal, som noen tippet! Men det hadde dere ikke tippet, hvis dere bare hadde visst hvor lang tid jeg brukte på denne bittelille saken!!:D

Bursdagsbarnet har akkurat malt badet sitt grått og kjøpt seg mange nye lilla håndduker, og det var derforjeg fikk inspirasjon til å lage en liten mappe! I følge bursdagsbarnet står den allerede på glasshylla over vasken, fylt til randen av sminke og jålesaker!

Har ikke tatt bilder av mine nye sko, men her er noe av det jeg fant på loppis. Noe skal jeg ha selv, og noe skal det støypes stearin i og sendes med julenissen...har ikke prøvd det før da, så det gjenstår og se hvor vellykket det blir....


Artig om dere legger igjen en liten kommentar hvis dere leser da!:) Det gir litt mer motivasjon til nye innlegg!!! (vet det har vært litt kø i bloggverden i det siste, så noen kan nok unnskyldes...)

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ , du er verdens herligste datter, vet du det?? Så heldig jeg er som får lov å være mammaen din. Ja da, mappen er plassert på badehylla, og som Jørgen sa: " den blev verkligen shitlekker. (synd jeg ikke kan legge inn ett bilde her av den) Kanskje jeg må lage meg en blogg selv snart, men da må du komme til Sandefjord og hjelpe meg med den.. Nå skal jeg sy ett par nye puter mens Jørgen er på trening. Gla i dæ, hils mann og puser. Tusn klæmma fra mamma

    SvarSlett
  2. Du er så dyktig!! Gaven ble jo superfin (ikke at jeg hadde tvilt på det altså)! Lykke til med lyslaginga ;)

    SvarSlett
  3. Du er skikkelig kreativ:) Blir så inspirert at jeg har lyst til å gjøre ting med en gang;)

    SvarSlett