lørdag 31. oktober 2009

B&W


Her i huset er det mannen som investerer for tiden. Det vil si han investerer vel ikke akkurat i huset(som jeg kanskje heller hadde ønsket:)), men nærmere lyden i huset. Jada, bildet sier deg kanskje ikke så mye, men hadde du sett annsiktet hans da jeg godkjente svarte høytalere så hadde du skjønt hele tegninga!!:)

Vi har hatt en diskusjon pågående i nærmere fire år, att og fram og fram og tilbake............. jeg bor sammen med en lydgal mann, mens han bor sammen med en (litt)kresen dame, så det å finne høytalere og komponenter(ler av meg selv når jeg bruker disse avanserte hifi-ordene!)  som passet for begge, har neimen ikke vært bare enkelt! Men nå ser det endelig ut til at vi har kommet fram til et kompromiss!

Bilde av hele sulamitten egner seg ikke i bloggverden foreløpig, så jeg tror jeg venter med det! Har nemlig ikke gjemt alle komponentene bak dører ennå.... og for dere som sitter å lurer på hva komponenter egentlig er, så er det forsterker, cd-spiller, radio, en dings for å styre forsterkeren som jeg ikke vet hva heter og boks til parabolen, tuner heter vel det:) jada det er ikke småtteri som dere kanskje skjønner! og ut i fra hva jeg har forstått så er det ennå et par ting som står på ønskelisten........mannfolk!

Men i går var vi innom et par butikker, og det ble fruktbart for min del....i gjengjeld for at jeg hadde vært så medgjørlig(det var hans ord) på hifi-fronten i det siste, fikk jeg meg nye sko!!!! Og ikke bare ett par, men to!:D

I dag har det ene paret fått være med meg og to gode venniner på loppis og kafetur.......kanskje jeg legger ut bilder av sko og lopper i morgen....

Lørdagsklem fra Bird 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar