lørdag 3. juli 2010

Duft av maling

 I går vil jeg si vi hadde vår første sommerdag her i trøndelag!! Litt i seineste laget men SÅÅÅÅ kjærkommen! Ja det var nydelig! Å jaggu fikk vi ikke en til i dag- selv om yr.no påsto atr det skulle bli regn:) Jeg er et eneste stort smil her jeg sitter!!!:)

Rusa på godvær ble vi plutselig riktig så effektive om jeg så skal si det selv! Var så heldig og fant noen ubrukte-brukte levegger til salgs i avisa, så det var et røverkjøp! Disse har stått på lagring i garasjen i vente på godvær og handy-mannens hjemkomst. Nå står de godt skrudd fast og dufter av fersk maling, mens de skjermer for den evigvarende vinden vi har her på vår veranda i 2. etasje.

I tillegg har de fått selskap av den stripete karen du ser snurten på bildet over her.....og under står herr Buddha fra bruktbo. Da jeg kjøpte han var han avskallet i en juglette gullfarge. Så ble han sprayet sølv, før jeg angret meg og sprayet han tilbake til gull, men i en mer støvete farge- resultatet passet perfekt med stemningen jeg lenge har ønsket meg på verandan. Stoler og benk står i garasjen- også de dekket av våt maling, så flere bilder av vårt nye uterom kommer forhåpentligvis snart!!

Ha en fortreffelig helg!

3 kommentarer:

  1. Du har virkelig fått "ånden" over deg du, skal si jeg er imponert. Ser ut som dere kan få mange flott sommer kvelder der ute. Da er det bare å håpe at været holder seg:) Ha en flott sommer!

    SvarSlett
  2. Buddha fra bruktbo, ikke verst Bird ;))) nydelig stilleben.

    ser du syns jeg er aktiv, hihi. vet du jeg har begynt å trene for å bli kvitt litt av denne energien min men vet du hva..? det gjør at ejg bare blir i enda bedre form og får enda mere energi!!! hmmm, men tenkte ha som mål prøve å sovne i den hengekøya i løpet av sommeren da men naboene har trampoline og sikkert ti unger på tomta til enhver tid sså jeg tviler på den....

    fin søndag til deg og de små!

    SvarSlett
  3. Kor finn du orket te å gjør alt? :) e mækti imponert. Å hipp hurra fer sommern. :) sjøl om dein e på snarvissit, så hi vi fått ein liten smak.

    SvarSlett