onsdag 11. november 2009

Bind deg ein mooosekrans

Ut på tur i skogen med en grønn bærepose fra mx-sport dinglende ned ved siden av meg....hehe...følte meg litt teit skal nevnes! Men det ble en riktig mose-pose!
Å se hva mer jeg fikk øye på!!

Ja disse to billene synes jeg faktisk var litt søte! Jeg ble i allefall veldig facinert! Har ikke sett biller med så fin grønnfarge før jeg!:)

Her er forøvrig loppebordet jeg kjøpte for noen uker siden. Har ikke helt bestemt meg for om vi skal ha det her, eller i huset på landet, så foreløpig fungerer det som arbeidsbord for mosekransbinding! Nå hørtes det ut som jeg skulle binde veldig mange mosekranser, men jeg tror jeg nøyer meg med en....forøvrig kan det hende jeg må ut på en ny tur, for det kan se ut som jeg ha plukket "feil" mose....

4 kommentarer:

  1. Jeg syntes kransen din ble fin, den var litt røff og det var stilig. Hi hi, søte små biller, utrolig hva man ser, hvis man har øynene med seg. (Utrolig kjedelig hvis man hadde glemt dem hjemme, mener jeg) Huff, jeg bare tuller.

    Angående maling, så liker jeg faktisk å male. Det er nok litt rekreasjon for meg. Men jeg blir lei av det, og da kan jeg ha opphold veldig lenge. Men jeg digger det når jeg er helt ferig. ;D

    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  2. Ut på tur aldri sur! Så fin krans du har laget! Jeg kommer liksom ikke igang med noe, enda jeg brenner etter å gjøre/pusle med. Må vel slå av datan, og ut i friskluft jeg også!

    Go' helg! Klem

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg veldig til å ta fatt på stolen, men jeg må visst vente litt med det... Til armene er helt på plass igjen ;)

    Ha en flott helg ;)

    SvarSlett
  4. Rufsete og flott den kransen din, har et prosjekt krans nede i kjelleren jeg og men det er av...Rust selvsagt ;) Hils mormora di ;D

    God helg

    SvarSlett