tirsdag 28. april 2009

Hvor skal jeg begynne?

Ja nå har jeg hatt et skikkelig bloggtørke, så det er vanskelig å vite hvor jeg skal starte! Har hatt mye annet å tenke på de siste ukene....Det startet med en kjempe fin påske, fortsatte med masse skolearbeid, og sluttet desverre med at bestefaren til min kjære gikk bort...veldig leit, men tror han har det godt der han er nå.....

Har en del bilder som jeg har lyst til å vise dere, men for at ikke innlegget skal bli aaaalt for langt, starter jeg med påska som ble tilbragt 60 mil lenger sør i landet, nærmere bestemt på besøk hos mamman min.

Sjekk denne karen vi traff på da vi var ut og gikk tur:)

Synes også jeg må vise dere et bilde av en skikkelig spreking!! (håper det går greit mor...:))

Rakk også å bli et år eldre i løpet av påskehelga og her kommer noen glimt av de fine gavene jeg fikk....
Hjemme-strikka og tova tøfler fra mormor

En teboks med bilde av noen kule kina-damer fra lillebror (misstenker at han har fått en hjelpende hånd i det innkjøpet...:)?)

En delikat tunika fra mammsn


Påska i år ble ganske så innholdrik og som jeg nevnte i et tidligere innlegg var vi invitert i bryllup. 3 dager til ende, med låvefest på fredag, brylupsfest på lørdag og felles lunsj på søndag. Utrolig koselig!
Vielsen foregikk i en av landets flotte stavkirker og her følges bruden til alteret av sin far



Flere innleg kommer på løpende bånd, men innimellom må jeg finpusse på eksamensoppgave i pedagogikk.....(gleder meg til første skoleår er ferdig!!)

2 kommentarer:

  1. Så fint at du hadd ei fin påske, for de e jo tia etter påske som kanskje e dein mest hektiske på skolen(om æ huske rett). Trist å hør om O's bestefar, sånne ting e aldri lett. Men du å din kjære(vess hain e heim) må i allefall nyt langhælga no...de ska i allefall æ. Håpe berre sola har kommi fer godt ;) (sjøl om de e meldt regn te i mårrå)

    SvarSlett
  2. Fine bilda du har lagt ut:)
    Atig det va treet:)
    Gatulere med dagen som har vært)
    Kjempeklem

    SvarSlett