fredag 13. mars 2009


Nå er jeg snart ferdig med mitt "prosjekt-soverom". Har egentlig holdt på med dette helt siden vi flytta inn, men har stått på stedet hvil i nesten to år....:) Var utrolig deilig å endelig få noen gode ideer dalende ned, og jeg har faktisk ikke brukt ei krone! Jo foresten jeg brukte 20,- hos containergirl...:) Bare skrapt i hop og pussa opp ting og tang vi allerede hadde....
Akkurat nå er kameraet tomt for bateri, men følte bare for å fortelle!
Bildet er en liten indikasjon av hvor stilen ligger.....
GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

4 kommentarer:

  1. Titt tei og takk for sist ;0)

    20 kroner hos meg...tro hva det var da..Et norgesgLAS...? Hihi, kommer tilbake og sjekker ;)

    God helg Bird!

    SvarSlett
  2. du må legge inn bilde..:) Gleder meg til å se!

    SvarSlett
  3. Oi, ser spennende ut! Gleder meg til å se bilder :)

    SvarSlett
  4. e spent på resultatet æ å ja.:) go hælg.

    SvarSlett