tirsdag 25. september 2012

: stelton termokrus

litt treig til å poste innlegg om det kan man vel si, men jeg var jo på et ultrahyggelig bloggtreff for nesten ei uke sida!!

Vibeke inviterte oss hjem til seg på Bengtgården, og det var ikke vanskelig å skjønne hvorfor hun var en av kandidatene i årets "Norges vakreste hjem"!

 Ingenting var overlatt til tilfeldighetene - selv ikke i redskaphuset!
Det var nemlig der hele kalaset fant sted.

Sjekk ut Vibekes blogg HER.

(Har ingen bilder fra kvelden, da jeg like etter mistet kameraet mitt, men link til resten av bloggerne følger)
I tillegg til masse god mat, fullt av trivelige jenter og en vertinne så hyggelig som få, fikk vi en drøss av ting å ta med oss hjem!!

I min goodiebag kunne jeg blant annet kose meg ikke mindre enn 
6 Stelton Termokrus, gitt av Romtilrom!!
Bilde av flere goodies kommer...


Tusen takk for en flott kveld jenter!



Vibeke med bloggen Bengtgarden

2 kommentarer:

  1. oioi, så fin gave!! Liker sengegavelen og nattbordet ditt;)

    SvarSlett
  2. *Heldige deg*

    Fine bilder ♥

    KLEM herfra!

    SvarSlett