tirsdag 18. september 2012

: sunn snacks

du skal lage middag og magen din uler som en utsulta ulv. I skapet er det kjeks, potetgullrester fra helga, en sjokkolade bit....og vips så var de fortært ja...! 
Angrer du deg?
Sånn har i allefall mine ettermiddager sett ut mange ganger,så når har jeg funnet ut at litt sunne godsaker er utrolig kjekke å ha i armlengdes avstand fra komfyren for å slippe sånne godteskap-raid! 
Ristede kikerter og tørka kirsebær står på benken nå om dagen! MMm!!

I morra blir nok ikke bare sunt snacks tenker jeg....da er det nemlig bloggtreff på Bengtgården!!! 
Glede mæ! å grue litt..hihi...:)

Goood Greys-kveld;)

6 kommentarer:

  1. Det såg godt ut. Gode alternativer er ett muse for å opprettholde en sunn livsstil. Her er det laget deilig kokkospudding i kveld. Sunn og nydelig sådan, og så enkelt:) lykke til på bloggtreff. Klem

    SvarSlett
  2. Kjenner igjen den beskrivelsen, jeg har lett for å ty til lettvinte utveier i sultens hete. Kjempesmart med ristede kikerter og tørket kirsebær, godt begge deler:)
    Kos deg på bloggtreff:)

    Ønsker deg en fin onsdag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Kos dæ med sunt snacks og bloggtreff!

    SvarSlett
  4. Heisann! Tusen takk for en kjempekoselig kveld i går på Bengtgarden :) Så trivelig å bli kjent med deg! Nydelig blogg du har, har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mye mer :)
    Jeg har en fin give away inne hos meg hvis du vil delta ;)
    Ønsker deg en fin torsdag!!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Mmm! Dette hørtes godt ut!!
    Jeg kjenner meg veeeldig igjen gitt! Sjokolade smaker ekstra godt etter jobb! ;)

    Dette skal prøves!
    Håper alt er bra ellers med deg og lille nurket i magen! ❤

    SvarSlett
  6. Heisann.
    Tusen takk for en hyggelig kveld på Bengtgarden!
    Det var så koselig å treffe alle damene bak de ulike bloggene!
    Får håpe det ikke blir alt for lenge til neste gang!

    Tone Eirin

    SvarSlett