mandag 16. april 2012

: Stillhet


FugleBuret har blitt rammet av en kraftig og langvarig stillhet! Den har pågått en stund og er nok ikke over riktig ennå heller (til tross for ny kameralinse!!!!!).

Grunnen er ganske enkel.....
I September kommer det nemligen en liten pippip skrikende, så mamma-bird har vært og er meget redusert!:) 
Men premien skal visst være verdt det har jeg hørt...?

Kvalme og hodepine er mine største fiender for tiden og da er ikke pc-skjermen den beste å oppholde seg foran. Desverre må jeg bare denne uka, for jeg akter å bli ferdig med bacheloroppgaven min før knøttet kommer!!!!

I dag er det imidlertid spenningens dag....:) Vi skal på ultralyd! Hadde lenge en følelse av det var to små pipiper der inne, men jeg regner med det er bare hormonene som har overtatt hjernen min....:)
En eller to, gutt eller jente, frisk eller ei - like velkommen er du uansett lille pip!

Og imens jeg venter på å se deg, så slenger jeg meg med på en giweaway!

5 kommentarer:

  1. Oj oj, så koselig. Gratulerer så masse med pippipen som er ventet. Men leit å høre at du er i så dårlig form. Jeg håper at det bedrer seg etter tre eller frem (?!!?!) Månder. Da skjønner jeg jo godt at det er stille hos deg.

    Ønsker deg til lykke med oppgaven og lille Pippipen ;)

    Ha en fin mandag.

    Hilsen Eline ;)

    SvarSlett
  2. oioi!! GRATULERER!! Så moro! Håper formen blir bedre etterhvert :)

    Lykke til med oppgave og en liten pip i magen! *herlig!*

    Klem Anine

    SvarSlett
  3. Koselig :) Kvalme og hodepine går som oftest over og da har du ei fin tid i vente. Jeg har iallefall en veldig fin fase nå :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mykje, det er ei spennande og forventningsfull tid, og utålmodig tid. Eg hadde det i alle fall veldig travelt med å få helsa på spira i magen - men det hjalp ikkje altså - gjekk på overtid. No er spirene mine blitt til to store gutar, ein tenåring (13) og ein på ni, så me har fine dagar. I dag fekk eg beskjed om at eg kanskje skal bli tante snart, musikk i mine øyrer! Håper at kvalme og hovudpine snart er forbigått og gløymt, og du, lukke til med bacheloroppgåve!

    Klem ELi

    SvarSlett
  5. Å gratulerer så mye Ida, pass på deg selv nå. Gled deg til verdens beste tid i livet! klem klem. tusen takk for awarden:)

    SvarSlett