fredag 20. april 2012

: BloggAward


Søte Karoline har bloggen Kremaktig og hun har gitt meg en bloggaward! En utfordring som går ut på å fortelle litt om seg selv, før du sender den videre til 5 andre bloggere du synes fortjener det! 


Awarden fungerer slik:


1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.

2. Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 følgere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.
Awarden er selvfølgelig frivillig.

Så - this is me:





Hvorfor begynte du å blogge?

En god og veldig flink venninne av meg lagde seg en egen blogg og da tenkte jeg - jaja hvorfor ikke?! Så jeg heiv meg på bølgen og ble bitt av basillen jeg også!  

Hvilke blogger følger du?
Jeg er ganske prinsippfast på at jeg legger meg kun til som følger på blogger jeg liker og blir inspirert av, og kan si med hånda på hjertet at jeg vil besøke igjen! De fleste yndlingsbloggerne mine skriver om interiør, men jeg følger også noen matblogger som skriver om allergivennlig mat. Til slutt har jeg venner og bekjente som skriver om litt av hvert på bloggene sine og som er veldig morsomme å følge med på!


Favoritt farge?
Et spørsmål jeg aldri kan svare med 100% sikkerhet på, fordi jeg forandrer favorittfarge etter sesong og humør! Favorittskjerfet mitt er rustrødt, favorittputa er petrol-blå og favoritblomstene akkurat nå er gule tullipaner.....så litt av hvert!:) 


Favoritt film?
Her må jeg nok til manges sikkert store forskrekkelse si at jeg kommer til kort. Når det kommer til film har jeg utrolig dårlig tålmodighet...:) Sitte å se på tv i 2 timer i et strekk blir rett og slett for meget!!:D (Og jeg ender som regel opp i en halvdyp søvn...)Sånn sett liker jeg jo godt Varg Veum filmene. De har spenning og action som er over på et blunk!!

Hvilket land drømmer du om å besøke?


Island! Dit vil jeg dra!



Jeg sender denne awarden videre til 5 nydelige blogger som fortjener et besøk:

♥ Kviskre
Brekk
Rustikk


2 kommentarer:

  1. Moro å lese mere om deg!
    Kjenner meg veldig igjen på favoritt film der ;)
    Sovner som oftest selv.. tihi!

    GOD helg! Klem Anine

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har. Leste innlegget under her, utrolig fint og snertent skrevet =) Legger meg til som følger her jeg hvis det er greit. God helg og tusen takk for en koselig titt på bloggen din!!

    SvarSlett