mandag 12. desember 2011

: Sett farge på Strøget!

I København var det herlig vær, men bitende kaldt. Behovet for varme klær meldte seg derfor fort! Det var litt snodig å sitte å  varme seg inne i kafevinduet og kjikke rundt på alle menneskene som tuslet, hastet og gikk forbi - alle(i allefall de fleste!) hadde brune eller svarte jakker, og svært få fargeklatter var å se!
Jeg fant ut at - dette må jeg gjøre noe med!
Skoene ble derfor første tilskudd til prosjekt-sett-farge-på-Strøget. Gode var de heldigvis også!
 På Magasin du Nord hadde de et enormt utvalg av skjerf. Alle merker, farger og størrelser var representert. Jeg var innom flere ganger, fordi jeg ikke greide å bestemme meg. Jeg lider nemlig av bestemmelsevegring - til mannens store frustrasjon!:)
Etter å ha trosset kuldegradene lenge nok...(kan ikke ødelegge håret vettu.....*fnis*) måtte jeg til slutt skjenke ørene mine noen nye varmere! Pelsvarmere fra en bod i Tivoli. Herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar