torsdag 1. desember 2011

: Scan your feet

Lite minner om jul i heimen foreløpig. 
Ikke engang adventskalenderen fra gode mamman min har jeg hengt opp!
Mannen i huset har heldigvis tatt ansvar for å henge opp adventsstjerne og sette adventsstaken i vinduet. 
Snille, snille mannen  
Er jeg sløv sier du? Ja, det er mulig. Men jeg må liksom ha ro i kropp og hodet før jeg kan starte pynting. Først da blir det kos!
Men nå, etter noen travle dager, og uker for så vidt, nå er jeg redo!!


Jeg skal bare skanne føttene mine på den nye dørmatta, kroppen min på flyplassen og varene i Køben først!!!!!
I morra drar vi!!! Juhuu!!
Herlig med en verdig og real avslapning, shopping og kosetur som avslutning på høsten!

Gooood Helg!!!

1 kommentar:

  1. Så tøff dørmatte, den likte jeg godt!
    Ha en koslig 2.søndag i advent ♥
    -Beate-

    SvarSlett