mandag 28. november 2011

: Våken?

 Buddha - «den oppvåknede»
Jeg kjenner jeg gleder meg stort 
til det tidspunktet kommer for meg! 
Innse hvordan alt henger sammen og og oppnå nirvana... 

Vel vel...det kommer nok neppe noen gang til å skje, 
men litt mer våken blir jeg nok i mai når jeg er ferdig med utdanningen min og kan konsentrere meg kun om meg selv!(Pluss litt jobb og litt kjæreste:))
Uansett - jeg har etterhvert fått noen Buddhaer i heimen.
Jeg liker de fordi de er pene å se på og fordi de står for noe vakkert.

Hodet mitt har ikke tid til adventspynting riktig ennå desverre, så derfor nøyer jeg meg med å se på en av Buddhaene innimellom matematikk og pedagogikk.
Denne detaljerte skjønnheten fikk jeg i gave 
sist mamma var i Thailand. 
Nå drar hun snart dit igjen for å løsne opp den stive kroppen sin! Heldige henne!! 

Men København er ikke så verst det heller da!!? 
Dit drar nemlig vi snart!!
 Kanskje ikke like varmt, men sikkert like hyggelig! 
Og det er jo til syvende og sist viktigst med hvem du reiser i selskap med - ikke sant?

Glede glede glede





5 kommentarer:

  1. fine bilder - og lykke til i utfordringen:)
    jeg skal gi deg en stemme!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ vennen min. Så godt det blir for deg å være ferdig på skolen. Julestemningen kommer nok til helgen i Køben. Godt å ha noe å glede seg til. Kos dere masse masse, begge godingene mine;)

    SvarSlett
  3. Første gang jeg besøker bloggen din, og det var vel ubevisst bildet av Buddha (Siddharta Gautama :)) som fanget oppmerksomheten min inne på NIB, RLE-lærer (og engelsk-lærer) som jeg er..
    Fine bilder her inne! Og søt pusekatt!!
    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder... nydelig med det litt sakrale uttrykket - om jeg får lov å si det:)
    Kos deg i København, og prøv å senke skuldrene og løfte blikket:))

    Ønsker deg en avslappende og flott kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Så fine bilder du tar, frøken!! Og gratulerer som mulig ukas boligpluss blogger!!! Tro meg, jeg har stemt!! :)

    Køben blir knall! Hils til typen.
    Stor klem fra RS

    SvarSlett