torsdag 17. november 2011

Lysfat?


Jeg slenger meg med på utfordringer som maia har liggende ute akkurat nå!



Alltid har jeg minst et lysfat stående fremme til en hver tid. Det blir ryddigere på den måten. Samle alt småtteri på et fat!

Men såå typisk da! Akkurat nå har jeg bytta ut lysfatet, med et interiørmagasin. Men pytt la gå - de er jo så lekre disse bladene så du kan jo bare slenge dem på bordet å kalle dem lysfat!?
Syns det så litt sånn akkurat passe tilfeldig plassert ut. Right?


Tinki er veldig glad når det skjer noe, så når mor flyr rundt for å knipse er hun med - gjerne og helst foran kamera!

Søta

8 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Såå kos at du deltar på min utfordring. Lysfat eller ei! Jeg syns ditt bidrag var vakkert!

    Søteste pusen også ho *smelt*

    Klem

    SvarSlett
  2. åhh for en vakker katt du har :) ja lys fatet var fint det også altså...

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kjekt at du la igjen et spor hos meg :) Så fine høstfarger du hadde på lysfatet ditt. Og for en fin pus!
    Klem Birte

    SvarSlett
  4. Fiiine farger :) God helg !

    SvarSlett
  5. Å dette var lekkert! En helt fabelaktig fargesammensetning!

    Og ang. betongstaken:
    1) Jeg lot det tørke over natta (laget den på kvelden) og den var ferdig da jeg våknet.
    2) Lysene spratt ikke opp, de holdt seg stille. Men kanskje det var for at jeg 'rullet' de rundt litt da jeg satte dem nedi, for å gjøre åpningen større. Om du skjønner hva jeg mener :)
    3) Lett som en lek å løsne den fra form og plastikk! Har i det hele ikke noe intrykk av at betongen utvidet seg noe særlig da den tørket?

    Det eneste som er litt stress er å pusse inni hullene når du har brent ned de første lysene slik at du får plass til et nytt et. Men med veldig grovt sandpapir og litt tolmodighet så gikk det også fint :)

    Klem og en FIN fredag til deg!
    Signe

    SvarSlett
  6. Så lurt å lage lysfat av interiørblader. Forsår du er i det gule og orrange hjørent om dagen. På skolen i går , når elevene skulle beskrive følelser med farver, mente de den gule var glafargen, så da håper jeg det betyr at jenta mi er glad om dagen! Takk for kos prat i går! Gla i deg.
    klem

    SvarSlett
  7. Herlige farger! Til å bli glad av, ja! Katten ser også ut til å like det:-)

    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
  8. hei på deg!
    Jeg håper du har hatt en fin helg så langt,

    I dag annonserte jeg premiene på utfordringen du er med på inne hos meg. Ta en titt du også :)

    Fineste søndag!
    Maia

    SvarSlett