mandag 30. august 2010

Refleksjon

Nå er sommern på hell og høsten nærmer seg desverre med stormskritt...! 
Da er det godt å bla igjennom bildene på mobilen, og konstatere at sommerferien har vært helt super:)
Et av bildene på min mobil er av nyoppusset gang i huset på landet - og jøyemeg sååå mye finere det ble! 
For all enkelhets skyld malte vi både tak, vegger og lister i samme farge- anbefales!! Det var en lettelse å slippe all den hersens maskeringen! "Refleksjon" ble fargen vi valgte, og vi er strålende fornøyde. Den heller litt mot grått.

Hvis du lurer på hvordan gangen var før, ser du fortsatt snurten av gulvbelegget- og jeg skal love deg at både vegger og lister matchet! Sikkert hot på 70-tallet!:)

Malte også vaskekommoden(?) i samme farge som resten. Tror den sukket av lettelse da den ble kvitt den bonderøde drakten den tidligere gjemte seg under! Den skjønne lyseblå stolen har frem til i sommer levd et annonymt liv på loftet i et knallrosa og knallblått soverom, men nå har den fått nytt liv i gangen. 

De små medisinflaskene har svigerfar samlet på, men nå skulle han kaste dem, så da så jeg mitt snitt:) 
Og hva syns du om verdenskartet jeg fant inni en gammel bok? Godseiern ble strålende fornøyd i allefall!!:)

6 kommentarer:

  1. Det huset på landet kunne jeg gjerne tenkt meg å sett, ser ut til å være et riktig koselig sted!

    SvarSlett
  2. Heisann :))Her var du jo. Jeg klarte ikke å klikke meg inn på siden din med en gang. Men nå gikk det bra. Jeg lager kollasjene mine i det gratis fotoredigeringsprogrammet "Photofiltre".
    Tro det kan gjøres i Picasa også, men det er jeg ikke kjent med.Er egentlig ingen kløpper med sånt, men har en tålmodig ektemann :) Ha en fin dag! Hilsener fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  3. Sååå koselig med kommentarer fra deg, så søt du er da! :D :D
    Den ganger bli jo sååå herlig, og jeg digger den stolen, så skjønn i lyseblå! <3 Jeg slenger meg til som følger hos deg jeg også, så jeg får spionert på deg! ;)

    SvarSlett
  4. Så fint d vart:) Kjempesnedig me samma farge på alt da:)

    D e tømmervika (?) du snakka om ja?

    SvarSlett
  5. Jasså, gangen i Tømmervika kom hit før gangen på Stjørdal. Hmm

    SvarSlett