lørdag 30. januar 2010

Skumring

Kjærringa med pensel'n, kjeinte litt på lengsel'n
ætter å få ny gang, å få nokka jort
dæffer tok ho tak å svenga sæ litt fort
kjærringa med pensel'n, kjeinte litt på lengseln



Hohoho, ja på laurdag da har vi det skøy da! 
Nei men alvorlig talt. Jeg har tatt min "anonym" på kornet- og begynt på fortsettelsen med prosjekt: gang! Fargen ble som overskriften så mystisk sier: Skumring. Det er en helt lys gråfarge, og taler til fornuften, som sier at det ikke er fornuftig å male en gang hvit. Skjønte du noe av den setningen? 

Jaja anyways nå er det pizza...

7 kommentarer:

  1. Hei - og takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Spennende prosjekt du har i gangen - ser du er litt glad i ugler. Knaggene anbefales :-)

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg meg en god latter! Jasså så du lar deg påvirke av slike anonyme typer som er inne på bloggen din å sniker. He,he.....
    Lyrisk er du jammen blitt også.. Artig og herlig du vennen. KLÆM

    SvarSlett
  3. Må si du står på!! Tar bilder, blogger og swinger deg med penselen :) Håper det går som en lek! Sikkert mindre overraskelser i denne delen av prosessen enn den første...

    Er spent på innkjøpet sponset av Hifi-mannen!!!

    En suuuper søndagskveld til deg ;) Klem

    SvarSlett
  4. Hei - for en inspirerende blogg! Digger stilen din. Vurderer skumring selv. Har den foreløpig bare på kjøkkenveggen og liker den veldig godt. Vi har ellers kritthvite vegger, problemet er at vi har så mye lys og høyt under taket at det blir for voldsomt. Og det er ikke noe snilt mot vårt hvite bord og kjøkkeninnredning som da viste seg å være egghvit. Jeg ser på nettet at de fleste er fornøyde med skumring. Er bare litt redd for at den blir for voldsom mot høye murvegger. Ellers har vi grønn sofa og mye farger og liker jo grått mot farger. Anbefaler du skumring også der det er mye dagslys?

    SvarSlett
  5. Hei så morsomt med en ny anonym da!!:)
    Gangen er liten og har ikke så mye dagslys, så vet ikke om jeg skal anbefale eller ikke at du maler med skumring på din vegg. Jeg grunna med hvit maling først, og da jeg rulla de første rundene med Skumring så den veldig mørk ut mot det hvite. Nå som jeg har malt ferdig veggen og malt dørene hvite, ser jeg at det er ikke mørkt i det hele tatt. jeg er superfornøyd sålangt........men er jo ikke helt ferdig enda da...

    SvarSlett
  6. Hei der! Du driver på du og skjønner jeg ;)

    Innom for å ønske deg ei riktig fin helg Bird!

    Stikk innom sjappa mi snart da, ingen sure gubber der nede lenger, hihi men du for et pes. Godt med helg!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Heisann. Kivi-lyktene er kjøpt litt over alt her i Trondheim. Jeg fikk en dille, og har anskaffet meg en av hver eneste farge i de små lyktene. Og kun en av hver. Jeg digger å sette dem sammen i ulike kombinasjoner. Har totalt 28 stk nå og har spart og ønsket meg i gave over de tre siste årene.

    Oppvask-klutene er strikket i enkelt garn på pinner nr 3,5 tror jeg det var :-)

    SvarSlett