mandag 19. oktober 2009

Inspirasjon fra hm

Fjærlampa knuste da mannen i huset skulle henge opp den nye gardina i kjøkkenvinduet (i slike tilfeller er man glad for at man handler på IKEA).  Tenkte lenge på å kjøpe en ny og "skikkelig" lampe, men så er det meg og dyre ting da- jeg tørr ikke! Tenk om jeg ikke liker den lenger om fire månder!?
Ja for jeg skal ærlig innrømme at jeg smaken min har en tendens til å slå om ganske fort.....kanskje jeg ikke har funnet min stil enda? Kanskje jeg må finne mitt interiørmessige sjæl? jeg leter.....og prøver... og feiler.....

                                           (løper fra hm.com)
Lampa ble derfor ikke av det dyre designer slaget denne gang heller. Men nok et forsøk på kreativitet. Og om jeg så om fire mnd ikke tåler synet, så trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for at jeg brukte så masse penger!

Inspirasjonen hentet jeg fra hm home colection og en gammel, og forsåvidt ubrukt, blondetopp måtte lide for forsøket.....


1 kommentar:

  1. Jeg likte den kjempegodt..:) Hvordan lagde du den? :)

    SvarSlett