tirsdag 30. juni 2009

Syden

Ja for det er jo det vi har her i Norges land for tiden! Og jeg nyyyter det i laaange åndedrag! Jeg elsker sommern, selv om jeg til tider tror jeg skal omkomme av svette....Er så heldig å få være masse ute på jobben også! Har heldigvis ikke valgt et yrke hvor jeg må sitte som en kontorrotte med tenna på tørk!:)

Nok en helg har blitt tilbragt noen mil lengre nord og godværet var slettes ikke fraværende der heller. Hadde planlagt å være så flittig med masse praktiske gjøremål, men fredag dro vi på bøgdafæst og lørdag fikk vi besøk hele dagen, så da ble det ikke tid til så mye likevel....hyggelig med besøk da!
Fjøset og skjulet/ skottet innholder som tidligere nevnt en hel del skatter, men for at dere ikke skulle se for dere DET fjøset kommer det her et bilde....

Det holder nok ikke så mange stormfulle høster til vil jeg tro.....men det er jo sjarmerende da?

Har en plan om å ta noen fine bilder av fjøset i ulike vinkler og sette det inn i en ramme av vindu, sånne vindu som du ser snurten av på bilde over (og som det står mange av inni fjøset)...har klarert med hussjefen (nei det er nok ikke mg:)) og han ga sin velsignelse på at "rammen" ikke trengte maling, men kunne henge på veggen i sliten og krakelert tilstand!:)

Læmbrua som vi kaller den....syntes det var så trolsk lys under brua, men vet ikke helt om jeg greide å fange det med mine svake fotografiske evner....:)


Leste i et blad at det var lov å gå bananas med den romantiske, landlige stilen hvis du hadde sommerhus, så da holder jeg meg til den loven! Så får heller høsten sjenkes til blogginnlegg av leiligheta- som jg prøver å holde litt mindre landlig!:)



1 kommentar:

  1. Så koselige bilder fra feriestedet! Håper på å få en omvisning på uteområdet iløpet av sommeren :)

    Jeg er forresten enig med deg; ELSKER SOMMEREN!!

    Ha en fin søndagskveld;)

    SvarSlett